II edycja konkursu „Słowa pięknie zapisane”
30 października 2018 roku w naszej Szkole odbyło się rozstrzygnięcie i podsumowanie II edycji konkursu „Słowa pięknie zapisane”, który w tym roku poświęcony był Zbigniewowi Herbertowi.
Już po raz drugi tegoroczna edycja konkursu została objęta patronatem Mazowieckiego Kuratora Oświaty.
Oprócz zaproszonych laureatów, ich opiekunów i nauczycieli, zaproszenie przyjęła Pani Agnieszka Zalech – przedstawiciel Delegatury w Płocku Kuratorium Oświaty w Warszawie.
Część recytatorska i rozstrzygnięcie części kaligraficznej połączone zostały ze wspomnieniem „Głównego Bohatera” tegorocznego konkursu – Zbigniewa Herberta.
Uczniowie, w zależności od wieku, zmagali się z zadaniami w dwóch kategoriach: kaligraficznej i recytatorskiej.
Prace konkursowe w kategorii „kaligrafia” zgłosiło sześć szkół z naszego powiatu, a tak oto przedstawiły się wyniki:
Zebranie 15 listopada 2018
Informujemy, że w dniu 15 listopada 2018 r. (czwartek) odbędzie się zebranie z rodzicami, na które serdecznie zapraszamy.
Porządek zebrania:
godz. 16.30 – spotkanie z wychowawcami klas I – III;
godz. 17.15 – spotkanie z wychowawcami klas IV – VIII i oddziałów gimnazjalnych.
100 na 100!
W dniu 08.11.2018 r. w naszej szkole odbyło się wyzwanie na wszystkich uczniów „100 rzutów do kosza na 100 – lecie odzyskania przez Polskę Niepodległości”. W ten sposób dzieci i młodzież uczciły na sportowo ważne dla nas Polaków święto. Każda grupa na lekcji wychowania fizycznego miała do oddania 100 rzutów z miejsca do kosza. Wszyscy bardzo chętnie zaangażowali się w akcje a przy tym to co uczniowie lubią najbardziej była nutka rywalizacji miedzy poszczególnymi klasami.
Ze sportowym pozdrowieniem
Nauczyciele wychowania fizycznego
Zajęcia logopedyczne w świetlicy szkolnej
31.10.2018r. w świetlicy szkolnej zostały przeprowadzone zajęcia logopedyczne podczas których, logopeda p. Magdalena Kasztelan wraz z uczniami wykonywała ćwiczenia oddechowe i oddechowo- fonacyjne, ćwiczenia usprawniające narządy mowy, ćwiczenia słuchowe oraz artykulacyjne. Celem logopedycznych zabaw, podczas zajęć świetlicowych, było zapobieganie powstawaniu zaburzeń mowy oraz stymulacja rozwoju mowy w taki sposób, aby uczeń potrafił prawidłowo porozumiewać się z otoczeniem, a także rozbudzanie ciekawości aktywnością słowną i wdrożenie uczniów do praktycznego wykorzystania nawyków poprawnej wymowy przyswojonej w toku ćwiczeń oraz doskonalenie wymowy już ukształtowanej.